fredag den 26. december 2008

Den craziest kat dame, der nogensinde har gjort katten

Frem er et klip fra Animal Planet's Cats 101 , at jeg er fanget i denne weekend. Segmentet var persere, men i dette tilfælde de mennesker, stjal showet. Kvinden ovenfor Barberer persere og derefter spins deres hår i garn (!), Som hun derefter gør håndtasker (!!!). Det er fantastisk nok som et koncept, og som en måde at sikre passagen til excentrisk gammelt ladyhood, men det lort, der er sagt i denne scene er uvurderlig. Det er på linje med King of Kong for så vidt angår Christopher Guest-esque alvor i lyset af den absurde omstændigheder går. Det er ligesom en refleksiv mockumentary. Hvis jeg ikke se det med mine egne øjne og brænde det med mine egne hænder, jeg vil sværge det var en vittighed. Bare et par af mine foretrukne linjer fra en jam-pakket to og et halvt minut:

"Når en Persiske kommer i døren, det er da mit hjerte springer en beat."

"Det ser ud som om der er noget du bør være i stand til at gøre ud af [kat hår]!"

"Hun havde ingen ord til at udtrykke, hvordan hun mente om det. Hun var i tårer over det." (på en persisk ejeren bliver præsenteret med en pose lavet af hendes kattens hår - jeg kan ikke hjælpe, hvis de tårer var fra latter?)

"Denne taske betyder verden for mig, fordi når den tid kommer til at har Charlie lagt til at sove, jeg vil altid have et lille stykke af ham lades i stikken. "

Jeg elsker at den sidste kvinde er lige sikker på, at hun vil få hendes kat lagt til at sove. Hun er næsten begejstret for det. Jeg tror, hun er formentlig GUNNING for en hat til at matche hendes taske.