mandag den 8. februar 2010

Well BRUDT ...

OK, så går aftes omkring 1 Well brød og jeg selv havde en rigtig god ukontrollerbar græde ... Du ved den slags, som har dit bryst pumpe op og ned, og du føler dig helt dehydreret efter ... Jeg havde lige ramt mit punkt ... Kan du fortælle mig, hvorfor den spænding og glæde for andre, kan gøre dit hjerte, så trist ... Søde venner kom hjem w / deres barn, en anden modtaget nyheden om en domstol dato, og en anden vil være at rejse tilbage snart at bringe deres barn hjem ... Jeg er helt og ærligt begejstrede for disse familier, og for disse børn at være hjemme, men det gør ondt i mit hjerte endnu mere for mine børn ... Jeg har læst den Salmerne og jeg se, hvor mægtig og forbløffende min Herre er, og derfor mine frustrationer og sorg er ikke et chok for ham, og jeg har ikke lyst Han er skuffet over mig ... Jeg ved, at han forstår min sorg, og selv om Hans plan er perfekt, han elsker min mors hjerte, der bare vil have mine børn hjemme, da det er den måde, han har skabt mig! Han forstår min frustration w / systemet og timing og love, og han er i besiddelse af mig, når jeg græder, eller når jeg føler mig så stinkende MAD at jeg ønsker at punch noget, eller fortælle nogen ud ... Min Gud er mægtig, og jeg behøver ikke at skjule disse ting fra ham, fordi ved udgangen af den dag, hvor min tro er stærk, og jeg vil have det, Gud ønsker for min familie ... HAN er jo den eneste grund til, vi er selv vedtagelse i første omgang ... GOD ringer på vores familie til at optrappe og STEP OUT er alle, fordi vi elsker ham og stoler på ham ...

Det er noget, jeg kender, fordi jeg har været igennem denne to gange allerede --- Når telefonen ikke ringer, og jeg får på, at fly alt dette vil vaskes væk ... Jeg vil ikke glemme denne følelse af smerte eller længsel, men jeg vil bruge den til at hjælpe mig med at blive en bedre mor, en bedre hustru, og en bedre datter af KING ...

Så hvis du ser mig ikke spørge HAR DU hørt noget, fordi når jeg ved du vil vide! Jeg er bare, at højt af en sydlig pige! Et knus, et snicker bar, eller en stor, fed ole Diet Coke vil hjælpe med denne mor ud med hende trist hjerte ... Så i aften jeg ikke føler nogen tårer kommer, men hvem ved i morgen det meget vel kan bryde igen, og Herren vil møde mig i mørket og bare holde mig.

På en side bemærkning ... Du ved, hvordan, mens du venter kan du se så mange velsignelser i de små ting, fordi det er ligesom din bevidsthed færdigheder er øget ... Jeg havde en sød tid w / mine børn går aftes, da vi så filmen RADIO ... Jeg nød at se dem reagerer på filmen og stille spørgsmål ... Jeg nyder min dreng's kys om morgenen, før de hovedet ud til skolen og kysser jeg får, når de træder ind ad døren om eftermiddagen ... Jeg hører det søde i min piges stemmer, da de vågner om morgenen, når de beder mig om at kæle for en smule (disse dage har jeg stoppe op og kæle og ikke haste dem til at blive klar til de dage ærinder) og jeg kan se styrken i min mand så klart, og hvordan han elsker os så dybt ... SÅ SKØNHED i asken, er, at i den tid af ømme jeg kan stoppe og se de velsignelser, som Gud giver mig daglig i min familie ...

DOING min side!