onsdag den 25. november 2009

Nyt Galleri Repraesentation

Min kone og jeg hjalp hænge Kvie kunst auktion i sidste weekend, og på vejen tilbage besluttede vi at stoppe ved Elliot Fouts Galleri. Jeg kender et par mennesker, der viser, at der, og jeg havde været betydning at få ved at tjekke det ud. Elliot sket at være der, og vi havde en hyggelig samtale med ham. Han er en meget nærliggende fyr. Næste mandag jeg så ham igen ved Kvie preview part. Han havde kigget på min hjemmeside, og selv om han kunne lide malerier, han troede, de var en smule mørk. Han bad mig om at stoppe ved den følgende weekend med et udvalg af stykker, så han kunne se dem personligt. Jeg stoppede ved i dag, og han kunne lide, hvad jeg anlagt af. Jeg forlod en flok af dem der, og underskrevet en kontrakt. Et par timer senere modtog jeg en e-mail fra ham, at sige, at han allerede havde solgt to stykker! Jeg må sige, jeg kunne ikke være lykkeligere. Jeg er glad for at være en del af en sådan bøde galleri.