lørdag den 7. november 2009

Hjerte til hjerte Sisters ...

Jeg har brugt ugen jubel og takke Herren for Hans bestemmelser i vores vedtagelse rejse, og vi er taknemmelige over for vores børn og så klar til at rejse, men jeg har nogle såre søstre ... Jeg har to søstre desperat for at rejse og alligevel intet høre ... De ser på billeder af deres børn hver dag, de har værelser klar, tøj købt, og våben tomme.
Jeg ønsker alle der besøger min blog til at tage et øjeblik, og løft op alle de ventende familier og deres børn, der sidder på børnehjem venter ... Mon ikke disse børn ved, at de har familier, der kommer, bede, længsel efter dem, og ophidset eller har de bare sidde tænker ingen kommer ... Disse billeder tager mig ned ad vejen til de 147 millioner forældreløse børn, der venter og siger hente mig at elske, til foder, til at vedtage, at sponsorere, eller at bede om ... Mit hjerte ønske er at gøre en forskel i dette nummer ...







Bare en opdatering af familien:
Jeremias er i 5. klasse og elsker at gå i skole med Scott hverdagens ... Scott sagde Jeremias kom op og omfavnede ham, hver gang han så ham i hallerne og bare sagt, hvor glad han var ved at være på skolen w / hans far ... Det gør mit hjerte smelter, og jeg føler mig så stolt over, at Scott har valgt en profession, hvor han kan være sammen med vores børn på daglig basis, mens de er i skole ...
Elias og jeg gik i første klasse sammen på hans første dag ... Han holdt min hånd hele vejen ind i sin nye skole, gennem sale, og ind i sin nye klasse ... Han elsker at Scott kan komme besøge under frokost ... Du har ingen idé om, hvor fredeligt det er for mig at have dem alle på samme campus.
Emily har besluttet, at hun ikke spiller nogen form for sport, ingen dans, ingen tumbling, ikke har børn, og hun er aldrig at blive gift ... Hun ønsker at bo hjemme hos Scott og jeg for evigt ... Det er vanvittigt morsomt, når drengene prøver at forklare, at hun en dag vil ændre hendes sind og hun bare lægger sine hænder på hendes hofter og siger NO WAY ...
Maggie stadig ikke gå i seng før midnat på de fleste dage, men hun sover igennem om natten en gang i søvn. Mange mennesker har kommenteret, at hun synes så meget gladere og i fred i hendes liv, og vi er helt enige ... hun elsker at snakke (virkelig højt jeg måske tilføje), og ville foretrække at være i en prinsesse kjole hele dagen hver dag! Hun går tilbage til lægen i september for check-up og kirurgi igen i december ...
Husk venligst at bede for Joseph og Daisy i Uganda ...
147millionorphans.com