søndag den 19. april 2009

Seneste resultater (hvis du kan ringe til dem, at) og andre bemaerkninger

Tja, det er svært at komme tilbage i en rille, især efter en pause. Jeg kunne bruge et år sabbatical (måske 2 eller 3 år eller mere). Anyway, nogle ting, jeg har fået gjort (småkorruption, som de er):

1. Applied Round-up til omkring 1 / 2 af indkørsel og foran gangbro. Vores indkørsel er omtrent omkring 400 '(cirkulært). Jeg plejer at vente med at gøre dette i tidligt om morgenen, når der ikke er vind til at forårsage glide.

2. Trækkes ud af "Oppustelige Ring Pool " fra laden. Det har været ubrugt i 2 år. Fandt ganske lidt for at få det renset op, og der er oprettet til påfyldning. Vi får vores pool & spa vand trucked i, fordi vores brøndvand er så luset (masser af jern). Har du det, og spa besættes i dag.

3. Arbejder hårdt på at skelne mellem "vil " og "brug ". Med landenes økonomiske situation den måde, det mener jeg, at dette er særligt vigtigt. Betal ned gæld! Tag kontrol over dit eget liv.

4. Jeg er meget tilfreds med min Husky elektriske pres spændskive (købt fra Home Depot et par år siden). Som tidligere er indsendt, vil jeg undgå "Karcher " mærke som pest. Det er ikke så du kan se så mange af disse sælges som "fabrik rekonditionerede ". De var et stykke # &%! til at begynde med, hvordan kan de noget bedre nu? "Karcher: fastsætte nye lavt niveau i kvalitetsprodukter med jævne mellemrum! "

5. Stadig forsøger at få hi-speed internet, hvor vi er. Vi sidder fast med dial-up. Ikke kan få DSL, ikke kan få kabel. Kan få satellit men ønsker ikke at købe udstyr og være låst fast i en 2 år kontrakten. Sidste mulighed er via en radio tårn antenne, som ser lovende ud. Allerede har forsøgt 2, men de kunne ikke få et signal. Newest en tilsyneladende kan (fingrene krydset!) De taler om at installere denne weekend.

6. Købt en Tom Tom GPS. Ser frem til at se hvordan det fungerer. Jeg kan klart se fordelene ved dette, især efter den seneste tur til Atlanta. Jeg havde bestilt dette fra Costco online. Havde en $ 50 off deal. Fra min forskning på nettet, ser det ud til Tom Tom er mere gunstige end Garmin eller Magellin. Mindst det var min tage på det.

7. Re-evaluering unødvendig kørsel. Da vi bor i landet, er det en 10 mile køre til byen. Dette tilføjer op til $ 4 i gas for en returflyvning. Siden fredag nat er pizza natten, hvis jeg køre til byen og tilbage igen hver fredag i et år, at omkostninger $ 200 i gas lige for. Hvad jeg gør, er at forsøge at pick-up den pizza på vej hjem fra arbejde. Vi går i kirke to gange om ugen (søndag & unge gruppe på torsdag). Det er $ 8/week = $ 400/yr, bare for det. Ofte er du ikke faktor i disse små rejser her og der, men de alle tilføje op betydeligt. Hvis jeg går til Lowes eller Home Depot hver lørdag for mit materiale, er $ 4/week = $ 200/yr. Behovet for at planlægge mine projekter, afhente materialer på vej hjem fra arbejde, eller faste det i andre ærinder.