lørdag den 18. september 2010

MoMA Modern Play House Review

Petite Nouveau sendt et væld af detaljerede billeder af indholdet i den nye MoMA Modern Play House, som du kan tjekke ud her.

Der er så mange ting jeg elsker ved dette hus, først er det kun $ 19,99! På denne pris jeg var virkelig imponeret over kvaliteten. Den robuste pap af den reversible fuglekasser og tyk blank møbler / gulv ligne de vil holde sig nogenlunde ved fortsat brug.

Møblerne er nemt at samle. Du skal bare punch det ud, indsætte fanerne ind i hullerne, og du er klar til at dekorere. Bordpladerne og siddehynder er vendbare tilbyder flere muligheder for møblerne. Den livlige vægge og gulve sammen med moderne tilbehør låne til \ "out of the box \" tilgang til at skabe nogen design, du kan forestille dig.

Den bedste del for mig er, at du rent faktisk kan passe alt tilbage i kasserne, hvilket gør dette til en ægte bærbar hus, som du kan tage med overalt. Min 3 1/2-year-old søn og jeg, der er nedsat disse værelser sammen og hans favorit del var dekorerer med vinyl klæber. Jeg kan se at dette er timevis af sjov for børn i alle aldre, og barnlige sjæle voksne også.


ChronicleBooks.com:
MoMA Modern Play House 19,99 dollar
MoMA Moderne Spil Family $ 12,99